RZP.58.2018 - Dostosowywanie, aktualizacja i uzupełnianie rekordów w bazach danych aplikacji dziedzinowych systemów dochodowych i budżetowych Urzędu Miasta Tychy w ramach projektu pn. „e-Urząd – tyski portal informacyjno – płatniczy” Działanie 2.1
26 lipca 2018
Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy zaprasza do uczestnictwa w zamówieniu publicznym pn.:
"Dostosowywanie, aktualizacja i uzupełnianie rekordów w bazach danych aplikacji dziedzinowych systemów dochodowych i budżetowych Urzędu Miasta Tychy w ramach projektu pn. „e-Urząd – tyski portal informacyjno – płatniczy” Działanie 2.1 RPO WSL 2014-2020".
W celu zapoznania się z dokumentacją zamówienia publicznego oraz warunkami uczestnictwa w postępowaniu prosimy o pobranie plików opublikowanych poniżej.
Oferty można składać w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy, ul. Barona 30, pok. 326.2, II p. do dnia 1 sierpnia 2018 roku, godz 10:15.
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe - opis warunków zamówienia (277.36 KB, pdf)
- zał. 1 - formularz oferty (171.00 KB, doc)
- zał. 2 - wzór protokołu odbioru (154.34 KB, pdf)
- zał. 3 - wzór umowy zlecenie (241.58 KB, pdf)
- zał. 4 - oświadczenie o spełnieniu wymogu posiadania doświadczenia zawodowego (103.50 KB, doc)
- Ogłoszenie wyników postępowania (166.32 KB, pdf)